Najbardziej przydatne meble do budowy stoisk eventowych
Kategorie:

Najbardziej przydatne meble do budowy stoisk eventowych

Avatar
Opublikowane przez admin

Stoiska eventowe pozwalają zaprezentować swoją ofertę oraz zwiększyć rozpoznawalność marki. Aby jednak to zadanie zakończyło się sukcesem, należy zwrócić uwagę na wiele czynników. Obok przygotowania merytorycznego oraz posiadania ciekawych materiałów promocyjnych ważne jest odpowiednie wyposażenie samego stanowiska. W tym artykule skupimy się na tym ostatnim elemencie.

Meble dla organizatora

Zacznijmy od otoczenia stanowiska firmy, czyli od mebli, które najczęściej wynajmuje organizator. Wymienić tu można przede wszystkim:

  • miejsca siedzące,czyli wygodne siedziska, pufy, fotele oraz kanapy;

  • mobilne bary, w których można zjeść dobry posiłek, dodający sił na dalsze zwiedzanie;

  • lada recepcyjna, ułatwiająca przyjmowanie gości na teren organizowanego eventu;

  • stoliki koktajlowe oraz hokery, by każdy mógł spróbować orzeźwiającego koktajlu;

  • sprzęt, nagłośnienie, mównice i inne urządzenia niezbędne do organizacji całej imprezy.

Tymi kwestiami najczęściej zajmuje się organizator. W jaki sposób?

Wypożyczalnia mebli

Najczęściej organizatorzy korzystają z oferty wypożyczalni mebli. Oferują one wynajem lad recepcyjnych, wygodnych mebli i pasujących dodatków w atrakcyjnej cenie. W ten sposób dużo oszczędzają w porównaniu z zakupem profesjonalnych, wytrzymałych mebli, które dodatkowo trzeba by było gdzieś magazynować pomiędzy kolejnymi targami.

Zaletą korzystania z ofert takich firm jest także wygoda. Nie trzeba przewozić mebli na duże odległości, po całym kraju, na każdą organizowaną imprezę, ponieważ można każdorazowo wynajmować wyposażenie na miejscu. Jest to duże ułatwienie pod kątem logistyki.

Stoiska firm i ich wyposażenie

W przypadku pojedynczych stoisk z ofertą firm najważniejszym wyposażeniem jest lada targowa. Pozwala ona na lepsze zaprezentowanie swoich materiałów reklamowych oraz stanowi naturalne miejsce komunikacji z gośćmi.

W zależności od aktualnych potrzeb można wynająć lady targowe o różnych rozmiarach. Są to proste konstrukcje, zapewniające dodatkowe miejsce na ulotki czy kartki papieru i długopisy. Znacząco ułatwia to komunikację z osobami zainteresowanymi Twoją marką. Ciekawym rozwiązaniem są również niewielkie kubiki ekspozycyjne, czyli kwadratowe lady o wielkości 40×40 cm. To doskonałe miejsce do pokazania jakiegoś szczególnego przedmiotu lub materiału, który wiąże się z ofertą firmy.

Sprawdzona firma wypożyczająca meble

W przypadku wynajmu mebli warto zapoznać się z całą ofertą danej firmy przed złożeniem zamówienia. Dzięki temu unikniesz niespodzianki przy dostarczeniu zamówionego wyposażenia. Najlepiej korzystać z firm dostępnych on-line jak Movement. Na stronie firmy można przyjrzeć się dokładnie, jak wyglądają oferowane lady wystawiennicze oraz wybrać najbardziej odpowiadające modele. Nie zostawiaj niczego przypadkowi!